DRODZY KLIENCI
PRZYPOMINAMY ZE ODZIEŻ PAPARAZZI FASHION SZYTA JEST W ROZMIARZE UNIWERSALNYM, ONE SIZE. W ZWIĄZKU Z TYM WSZYSTKIE MODELE MAJĄ PODANE WYMIARY. BARDZO PROSIMY PRZED DOKONANIEM ZAKUPU O DOKŁADNE ZAPOZNANIE SIĘ Z WYMIARAMI, ABY UNIKNĄĆ ZWROTÓW. OSOBY KTÓRE NAGMINNIE BĘDĄ ZWRACAŁY TOWAR, NIE BĘDĄ OBSŁUGIWANE. BARDZO CIESZYMY SIĘ ŻE JESTEŚCIE Z NAMI, I NAM ZAUFALIŚCIE, ALE PROSZE NAS ZROZUMIEĆ - TO JEST NASZA CIEŻKA PRACA, CZAS, RÓWNIEŻ I KOSZTY. BARDZO BARDZO PROSIMY O ROZSĄDNE ZAKUPY.
DZIĘKUJEMY:)

Odstąpienie od umowy:
Każdy w terminie 14 dni ma prawo odstąpić od Umowy Sprzedaży. TOWAR Z PRZECENY NIE PODLEGA ZWROTOWI, MOŻLIWA TYLKO WYMIANA!!!
Przed odesłaniem upewnij się, że zwracany produkt nie posiada zapachów i nie nosi śladów użytkowania.
Konsument może odstąpić od Umowy poprzez odesłanie danego produkt wraz z wypełnionym formularzem zwrotu.
Zwrot kosztów zakupu ( BEZ KOSZTÓW WYSYŁKI) zostanie zwrócony na konto klienta w ciągu 14 dni, od daty otrzymania zwrotu.
FORMULARZ NALEŻY WYSŁAĆ RAZEM JEDNĄ PACZKĄ ZE ZWRACANYM PRODUKTEM
WAŻNE !!!
1. NIE ODBIERAMY PACZEK WYSŁANYCH ZA POBRANIEM
2. NIE ODBIERAMY PACZEK ODSYŁANYCH PACZKOMATEM
3. NIE ODBIERAMY PACZEK ODESŁANYCH POCZTĄ POLSKĄ

3. ZWRACAMY SIĘ Z PROŚBĄ O RZETELNE, DOKŁANE ZAPAKOWANIE ODSYŁANEGO TOWARU ORAZ OPAKOWANIA W JAKICH JE PAŃSTWO OTRZYMALI. TOWAR POGNIECIONY, ZMIĘTY NIE BĘDZIE PRZYJMOWANY. PROSIMY O USZANOWANIE NASZEJ PRACY. 🙂
4. DO ODSYŁANEGO TOWARU PROSZIMY O DOŁĄCZENIE METEK ORAZ PARAGONU ZAKUPU.
5. TOWAR PROSIMY ODSYŁAĆ KURIEREM, NIE POCZTA POLSKĄ
DZIĘKUJEMY:)
Pobierz formularz zwrotu

Wymiana towaru:
Jeżeli chcą państwo wymienić produkt na inny prosimy o wysłanie przesyłki na adres:
ul. Dolina Zielona 19G
65-154 Zielona Góra
wraz z informacja na jaki produkt mamy wymienić, numer zamówienia oraz  adres do wysyłki.

Koszty wysyłki oraz koszt ponownego nadania ponosi Klient.
Jeżeli został dostarczony inny model niż był zamawiany prosimy o  wysłanie go do sprzedawcy na swój koszt ( kwota zostanie zwrócona kupującemu) oraz dołączenie do paczki kartki z informacją o pomyłce, numer zamówienia oraz jaką rzecz mamy wysłać.

Reklamacja i gwarancja:
Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.
W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy.
Pobierz formularz reklamacyjny

Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres :
P.H.U Jarosław Łukaszczyk
ul. Dolina Zielona 19G
65-154 Zielona Góra